Openingstoernooi zeer geslaagd!

Op 2 april werd het jaarlijkse openingstoernooi gespeeld. 8 teams van 3 spelers waren gevormd uit de 24 ingeschreven deelnemers.

Hoewel het een “fun”-toernooi over 9 holes is, werd er door menigeen flink geoefend op de vernieuwde driving range en werd de taktiek over het spelen van texas-scramble door de diverse teams goed doorgenomen.

Om 15.00 uur gingen de eerste 2 teams onder prima weersomstandigheden op hole 1 van start en iets meer dan 2 uur later waren de teams weer terug en kon de stand opgemaakt worden.

Leuk was dat we enkele nieuwe leden konden verwelkomen op dit eerste toernooi.

Dat je als nieuweling op de club niet alleen een heel gezellige middag hebt, maar ook succes kan hebben, lieten de broers Rinie en Peter Buijs zien. Samen met Maarten Hertoghs wisten zij in hun eerste wedstrijd voor de club de eerste prijs op te eisen.

Niet alleen het winnende team, maar ook de nummer 4 en nummer 7 wonnen een prijs en tevens werden de spelers van 2 teams verblijd met een prijsje via verloting, zodat meer van de helft van de spelers met prijs naar huis kon gaan.

Dankzij het mooie weer en de zeer gezellige sfeer waren eigenlijk alle spelers prijswinnaar en men kijkt al weer uit naar het immer zeer gezellige Oranje-toernooi op vrijdag 27 april.

Ton van Boven