Handicart toernooi zondag 28  juli 2019

Golf is een uitdagende sport en goed voor de lichamelijke en geestelijke gezondheid. Door te blijven golfen blijf je actief.

Missie: De missie van Stichting Handicart is mobiliteit te verschaffen aan mindervalide golfers om hen daarmee in staat te stellen het golfspel te blijven beoefenen. Daarmee geeft de stichting deze groep golfers de mogelijkheid zowel lichamelijk als ook geestelijk actief te blijven.

Visie: Door middel van eigen bijdragen door de pashouders, donaties, giften, legaten en schenkingen verkrijgt de Stichting de benodigde inkomsten om eigen Handicarts aan te schaffen. Deze Handicarts worden geplaatst op golfclubs in Nederland (inmiddels 112). Daarnaast huurt Stichting Handicart jaarlijks ook nog bijna 200 golfkarren op 57 banen in Nederland. Deze golfkarren worden vervolgens door de deelnemende banen tegen een laag tarief aan de pashouders van Stichting Handicart ter beschikking gesteld.

HANDICARTTOERNOOI ZONDAG 28 juli 2019

Aan alle leden van Golfvereniging De Stok

Mocht het aan uw aandacht ontsnapt zijn, mocht u net terug zijn van een langdurige vakantie
of mocht u wellicht met het weer rekening hebben willen houden, kortom om wat voor reden
ook, graag willen wij u nog even herinneren aan de inschrijving voor het handicarttoernooi.
Op zondag 28 juli wordt weer de Handicart-wedstrijd georganiseerd.
Om aan de Handicart wedstrijd mee te mogen spelen moet u lid zijn van Golfvereniging De
Stok en minimaal in bezit zijn van baanpermissie. De wedstrijdvorm is Stableford, 18 holes
en non-qualifying.

De Handicart wedstrijd wordt in 2 categorieën gespeeld, nl categorie 1:
HCP = < 36 en categorie 2: HCP >= 37.
Voor spelers met alleen baanpermissie geldt een deelname hcp van 54. De heren en dames spelen respectievelijk van de gele en rode tee.
Voor beide wedstrijden kunt u maximaal 3 mulligans kopen à € 2,50 per stuk. (mulligans mag je gebruiken als vervangende slag zonder straf)

Het inschrijfgeld voor onze handicartwedstrijd bedraagt € 12,50.
Het geld dat we innen van de inschrijvingen en de verkoop van mulligans gaat geheel naar de Stichting Handicarts.
De dames- en herenwinnaar van categorie 1 gaan naar de Handicart-regiofinale, die dit jaar is op vrijdag 20 september 2019 op golfbaan Zeegersloot bij Alphen aan de Rijn.
Er zijn meerdere mooie prijzen te winnen.
Wij hopen op veel deelnemers en natuurlijk op mooi weer.

Tot ziens op zondag 28 juli.

Link Affiche