Pieter Kamp kampioen OGD 2022

Sinds 2021 kent Golfvereniging De Stok een afdeling van de Stichting Old Grand Dad Nederland.

In totaal zijn er 118 golfclubs verdeeld over 8 regio’s die een afdeling hebben van golf spelende grootvaders.  Doel van de stichting is om middels heffing contributie een jaarlijkse bijdrage van  minimaal €20,- per lid, schenkingen te doen aan kinderen met  beperkingen.  Over 2021 zijn er aan een 47 instellingen donaties gedaan ter waarde van €129.000,-

Zoals iedere OGD afdeling hebben de OGD leden van Golfvereniging De Stok een kleine competitie gehouden voor de beste grootvader. In Roosendaal is dit jaar gekozen voor diegene met de hoogste score uit één van de 3 bepaalde wedstrijden tijdens de herencompetitie op vrijdag.

Winnaar over 2022 is geworden Pieter Kamp met 42 Stableford punten.  Op de gedeelde tweede plaats met 35 punten Jos Blauwhof en Jan Namen.  Met 34 punten werd Wim Frühling vierde.

Pieter gaat op 6 juli deelnemen aan de regiowedstrijd Zuid West te Princenbosch.  De 3 beste spelers  per regio zullen uitkomen in een nationale wedstrijd in augustus.

Het aantal deelnemers voor de regiowedstrijden worden bepaald naar rato leden van de afdeling.  Middels groei van de afdeling hopen we volgend jaar met 3-4 deelnemers deel te kunnen nemen.   Met een start van 4 leden, zijn we op dit moment gegroeid naar  een totaal van 20  leden.

Alle grootvaders en sympathisanten nodigen we uit om zich in te schrijven bij de OGD Golfvereniging De Stok.   Bij het infobord vindt u inschrijfformulieren.  Zie ook www.oldgranddad.nl

Nadere info ook bij:   Gerard Kusters,     g.kusters@home.nl