Jeugd Golfwedstrijd 26 juni 2022

Zondag 26 juni hebben we weer een top wedstrijd gehad, die voor de Qualifying wedstrijd eindigde in een absolute climax.
Voor diegene die er niet bij waren: Nout én Linne hadden beide hun reguliere wedstrijd afgesloten met beide 22 Stableford punten. Hierop werd besloten een play-off tussen Nout en Linne te spelen op de par-3 holes (1,2,5,7 en 8 indien nodig). Op hole-5 besliste Linne dit duel in haar voordeel, door par te spelen. Nout heeft het ook waanzinnig gedaan, maar had helaas op 5 een bogey nodig. 3e is geworden Matthijs.
De wedstrijd bij de beginnelingen werd gewonnen door Julius met 41 slagen, 2e is geworden Lizzy, 43 slagen en 3e Amber met 53 slagen.
De volgende wedstrijd komt ook al weer om de hoek kijken: De laatste zondag vóór de zomervakantie, 24 juli, mag er weer gestreden worden om de bokalen en ballen-sleeves voor de birdies. De inschrijving hiervoor is weer geopend. Aanmelden kan middels een mail naar jeugdgolfcentrumroosendaal@gmail.com