Jeugd Golfwedstrijd 24 juli 2022

Zondag 24 juli werd het weer een groot feest met de 3e jeugdwedstrijd uit een serie van 5 voor dit jaar. Het zomerse terras zat vol, de medailles waren weer gegraveerd, de bananen lagen bij het bankje van hole 6 en voor alle deelnemers en begeleiders waren er flesjes water voorzien. Met dank aan onze jeugd sponsoren. Ondanks de vakantie én de hitte waren er toch 18 jeugdleden die het aandurfden om op het heetste moment van de dag te starten.
Er werd wederom heel goed gescoord.
Bij de beginners was wederom Lizzy van Pul eerste, tweede Beau Polderman en derde werd Djayden Keppens die net een paar maandjes bij ons meedoet.

De wedstrijd bij de gevorderden werd gewonnen door Kyran Schepers met 20 Stablefort punten. tweede is geworden Jonas Bellemans met 19 punten en om plaats 3 werd nog een play-off gespeeld. Ralph Braat werd derde na de play-off op hole 1 en Joey Koks is uiteindelijk 4e geworden. Beide hadden na 9-holes 17 ptn.

We gaan nu genieten van een zomerstop. Fijne vakanties allemaal en mocht je niet genoeg van ons nieuws krijgen. De jeugd van Roosendaal is sinds kort ook social media te vinden.