Jeugd Golfwedstrijd op de Zeeuwsche 25 september 2022

Zondag 25 september speelden de jeugdleden van Golfcentrum Roosendaal, Golfcentrum Dongen en De Zeeuwsche twee gezamenlijke wedstrijden op De Zeeuwsche in Middelburg.

De beginners én de jeugdleden zonder baanpermissie liepen hun ronde op de PAR-3 baan. 13 jeugdleden hadden zich hiervoor ingeschreven , 6 leden uit Roosendaal en 7 uit Middelburg. De jongste deelnemer was Thommy van 6, lid bij De Zeeuwsche.

Winnaar van deze wedstrijd werd Beau Polderman met 44 slagen. Florian Buyens had 50 slagen nodig en Amber en Gus hadden beide 52 slagen nodig en werden derde.

Bij de wedstrijd op de 9-holes golfbaan deden 27 jeugdleden mee. 2 Vanuit Golfcentrum Dongen, 12 uit Middelburg en 15 uit Roosendaal.

Tijdens deze wedstrijd werd waanzinnig gescoord. En werd er een uitzonderlijke prestatie geleverd door Nicolas Blaha, jeugdlid op De Zeeuwsche.

Winnaar tijdens deze wedstrijd werd het Roosendaalse talent Nout Bosters. Hij speelde 28 punten bij elkaar.

Tweede werd Joey Koks, ook uit Roosendaal. 27 punten waren voor hem en die lieten zijn handicap lekker zakken.

Derde werd Hidde Bosters met 26 punten. Dit Roosendaalse lid ging ook naar met de birdie trofee.

Nicolas Blaha uit Middelburg leverde met 24 punten misschien niet de meeste stableford punten in, maar hij versloeg wel de baan. Nicolas sloeg een EAGLE op de par-5 hole 1 en kwam binnen na 31 slagen. Oftewel 4 onder par. Nicolas versloeg de baan. Voor deze prestatie is hij in het zonnetje gezet met een dozijn Wilson Duo Optix golfballen.

Alle deelnemers gingen ook naar huis met een gepersonaliseerde medaille.