Bestuur-Afscheid penningmeester

Beste Dorien

Wat gaat de tijd toch snel, inmiddels is het alweer bijna 10 jaar geleden dat jij in april 2014 tot penningmeester werd benoemd.
Die taak als penningmeester heb je altijd met verve vervuld. Dat kon je aan jou wel overlaten.

Je was transparant en recht door zee. Je hield heldere bestuurlijke keuzes voor, zodat we goed onderbouwd beslissingen konden nemen.
Je was streng, maar rechtvaardig.
Als bestuur konden we zonder meer vertrouwen op een deugdelijke boekhouding en financieel beleid.
De kascontroles ontvingen zonder uitzondering een groen vinkje, niets op aan te merken.
Bij de laatste kascontrole stond dan ook in het verslag: Graag willen wij Dorien van Someren dank zeggen voor het voeren van een betrouwbare en inzichtelijke financiële administratie.

Tijdens de bestuursvergaderingen stond je ook je mannetje. Het was nooit saai, je had een duidelijke mening en kon die ook heel goed overbrengen. Natuurlijk was je het niet altijd overal mee eens, maar dat is een gezonde eigenschap, je bent absoluut geen ja-knikker. Je kunt tegengas geven, wat heel belangrijk is om tot een goed compromis te komen.

Bij het bestuur wordt er uiteraard niet alleen vergaderd, er moet af en toe ook wat georganiseerd worden voor de leden en vrijwilligers.
Gelukkig was Dorien altijd bereid om dan mee de kar te trekken.
Zowel voor het oliebollentoernooi als de vrijwilligersdag.
En of dat allemaal nog niet genoeg was, was je ook bereid  de organisatie van de DAC mede op te nemen.
Daarnaast ben je ook voorzitter van de W&E-commissie.
In de weekenden dat je kunt, ben je er altijd om de W&E wedstrijden te organiseren.
Gelukkig blijf je nog actief in de W&E commissie, wat je ook met plezier doet.

Wat jouw specialiteit is, is het inkopen van de prijzen en de verlotingsprijzen. Deze vielen altijd goed in de smaak.
Daarvoor struinde je heel wat winkels af en zijn er heel wat rollen inpakpapier doorheen gegaan.
Gelukkig kunnen we van je diensten gebruik blijven maken.

Je krijgt nu misschien iets meer vrije tijd en kunnen we je in de omgeving rond zien fietsen op je E-bike die je vorig jaar hebt aangeschaft.
Ook met je broers op golfvakantie, waarbij jij dan van de oranje tee afslaat, als je die kunt vinden.
Koken is ook een van je passies.
Hopelijk kun je je gasten aangenaam verrassen met een recept wat je gemaakt hebt met behulp van dit cadeau.

Namens de hele vereniging bedankt voor alles wat je gedaan hebt en wij hopen dat we nog lang van je diensten gebruik kunnen maken.

Dank je wel