Beste Golfer,

Recent is de golfbaan overgenomen en zal vanaf nu Golfcentrum Roosendaal gaan heten. We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft gekregen naar aanleiding van deze situatie. Graag willen wij u daarom middels deze weg informeren betreft de ontwikkelingen binnen Golfcentrum Roosendaal.

Wintertees
De winterperiode is weer aangebroken. Daarom zijn wij genoodzaakt om vanaf donderdag 23 november de winterregels in te laten gaan. Er moet dan weer vanaf de wintermatten worden afgeslagen. Het gebruik van draagtassen is verplicht en de trolley’s zijn niet toegankelijk. Opteeën door de baan is niet noodzakelijk.

Balie
De balie beneden is gesloten. Dit betekent dat onze balie naar boven is verplaatst. Er worden hier ballen, handschoenen, tees en andere basis benodigdheden verkocht. De 10% shopkorting voor leden zal komen te vervallen gezien het assortiment nu beperkt is. Er zal nader worden bekeken hoe we de ruimte beneden gaan benutten.

Lockers
De lockerbezetting voor 2017 zal uiteraard hetzelfde blijven. Wel vragen wij iedereen (opnieuw) in te schrijven voor de periode 2018. Er liggen inschrijfformulier klaar in de lockerruimte en in onze balie.

Marshall
Dit jaar zullen er geen Marshalls meer aanwezig zijn bij Golfcentrum Roosendaal. Per 1 januari 2018 gaan we bekijken hoe we hier in de toekomst mee om zullen gaan.

Vereniging
Voorlopig zullen alle verenigingsactiviteiten onveranderd blijven. Volgend jaar zal opnieuw worden gekeken naar de wedstrijdkalender en zal u hierover tijdig worden geïnformeerd.

Jeugd
Wij vinden de jeugd erg belangrijk bij Golfcentrum Roosendaal. Daarom zal er voor de jeugdleden (t/m 18 jaar) een speciaal tarief worden gehanteerd. Zij hebben onbeperkt speelrecht voor slechts € 175,- per jaar, mits de ouder(s) lid zijn.
Is dit niet het geval? Dan spelen ze onbeperkt voor € 325,- per jaar.

Driving Range
De Driving Range is en blijft voor iedereen gratis toegankelijk! Er zijn recent 10.000 nieuwe ballen toegevoegd aan onze ballenautomaat. Voor het gebruik van de ballen hebben wij nu de e-range sleutel. Op deze sleutel zet je een tegoed waarmee je ballen uit de automaat kan halen. Heeft u nog ongebruikte ballenkaarten? Wij compenseren u daarin met extra tegoed op uw e-range sleutel.

Introducé tarief
Voorheen werd er een introducé korting van 25% gehanteerd voor de greenfee spelers die samen met leden kwamen golfen. Per 1 januari 2018 zal dit tarief enkel van toepassing zijn op de spelers die voor de eerste keer worden geïntroduceerd. Alle greenfee spelers die vaker met een lid spelen, zullen dus het standaardtarief betalen.

Cadeaubonnen
U kunt de oude cadeaubonnen bij de curator indienen. Er wordt geïnvesteerd in alle faciliteiten en het is helaas niet mogelijk om alle oude schulden op te vangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en hopen op uw begrip.

Lidmaatschap
Indien u besluit niet opnieuw in te schrijven, zal u geen lid zijn van Golfcentrum Roosendaal. Let erop dat u dan ook uw lidmaatschap bij de vereniging opzegt.
U kunt namelijk geen lid zijn van de vereniging, zonder lid te zijn van de baan.
Wij bieden u dan een alternatief, namelijk Holland Golft. Dit is een virtuele D-club die uw NGF lidmaatschap en handicap registratie kan verzorgen. Voor meer informatie helpen wij u graag in onze balie, of u kunt bellen naar 0165-544080.

INSCHRIJFFORMULIER