Senioren Kersttoernooi 2017.

Slechts 24 senioren gingen de zompige baan in. De longhitters zagen hun bal in de mist verdwijnen, anderen zochten te vergeefs naar hun in de blubber verdwenen ballen. Maar toch heeft iedereen  alle greens bezocht en de holes gevonden. De uitslag was dus geheel afhankelijk ven het geluk en natuurlijk van mijn uitstekende en zeer invoelende marker Cees. Tot wederdienst bereid.

Na een bezoek aan huis en weer verzamelen in het clubhuis waren er gelukkig meer aanwezigen: Ruim 45  mooi opgedofte senioren; helemaal klaar voor een goed en zeer gezellig Kerstdiner. De kok Marcel leverde uitstekend werk en de bediening was als vanouds: vriendelijk en vlot. Nogmaals dank aan de leden van de Seniorencie voor de goede zorgen in 2017.

Een mooi Kerst en  een gezond 2018 gewenst door nummer 1: Frans Thijssen.