Egolf4U Web App

In verband met de hygiëne bij gebruik van de zuil en omdat het moeilijk is de 1 ½ meter afstand tijdens invoeren van de scores bij de zuil te handhaven, is de Web App van Egolf4U aangeschaft.
Deze Web App kun je downloaden op je smartphone. Voor een duidelijke beschrijving hoe je de Web App op je smartphone installeert en hoe je de Web App moet gebruiken, klik op deze link
Tijdens club wedstrijden houdt iedere speler zijn eigen kaart bij zich en noteert daarop zijn eigen score en de score van de medespeler, voor wie hij als marker optreedt. Dit ter voorkoming van hand contact.
Na afloop van de ronde ga je als flight boven naar een tafeltje en controleert met elkaar de kaarten. Daarna voert ieder zijn eigen score in op zijn smartphone.
Dat zal best snel wennen.

Voor vragen tel: 0610480319, Mail: nanniewermeling@gmail.com