Nieuwsbericht van GC Roosendaal: Speelrecht 2021

Beste leden,

U heeft vorige week allen vernomen dat u als lid nu niet op twee, maar zelfs op drie golfbanen mag spelen. U kunt onder de huidige voorwaarden tot het einde van het jaar spelen op De Zeeuwsche, Golfcentrum Roosendaal en Golfcentrum Dongen.
Dit jaar verandert er niets, anders dan dat u er een baan extra bij heeft om de komende maanden te golfen.

Voor 2021 geldt dat we een kleine wijziging hebben en we op alle drie de banen naar de keuze tussen een 9-holes en 18-holes lidmaatschap gaan. Waarom?

U bent immers lid van een 9-holes golfbaan en heeft de mogelijkheid om op drie banen te spelen. De leden die 18-holes spelen, bezetten meer starttijden dan de leden die 9-holes spelen. Het is reëel dat er een meerprijs geldt voor het gebruik van deze extra capaciteit.

SPEELRECHT PER 1-1-2021 PRIJS
9-holes lidmaatschap € 730,00
9-holes lidmaatschap maandbetaling € 63,50
18-holes lidmaatschap € 855,00
18-holes lidmaatschap maandbetaling € 73,50

• Heeft u een 9-holes lidmaatschap en wilt u af en toe 18-holes spelen, dan kan dat tegen een meerprijs van € 5,- per ronde.
  • Voor beide lidmaatschappen geldt dat u op doordeweekse dagen kosteloos speelt op alle drie de banen en speelt u het weekend op Golfcentrum Dongen of De Zeeuwsche, dan is dat tegen een betaling van € 10,- net zoals dat nu is.
  • Voor beide lidmaatschappen geldt dat u of een maal per dag 9- holes of een maal per dag 18-holes speelt op 1 van de drie banen.

Wij kijken uit naar een mooi nieuw jaar met u als lid en een jaar met vele mogelijkheden. We zullen net als altijd een maand voor ingangsdatum van uw nieuwe speelrecht een factuur sturen. Fijn als u bij ons wilt aangeven of u graag een 18-holes lidmaatschap wilt hebben.

Heeft u vragen schroom deze niet te stellen en dat kan bij Patty Smit