Stormachtige 2-stokkenwedstrijd.

Op zaterdag 13 maart werd de jaarlijkse 2-stokkenwedstrijd gehouden. 30 inschrijvers, die allen ook aanwezig waren. Dat was zeer dapper, want het was windkracht 6 en af en toe een korte, maar hevige bui.
Met alleen 2 clubs en een putter is het spelen van de baan al een uitdaging, maar in deze omstandigheden een ware beproeving.
De wind nam niet alleen de bal mee, maar ik zag ook trolly’s, hoofddeksels en scorekaarten achtervolgd door hun eigenaar over de baan gaan.
Uiteindelijk kwam iedereen weer veilig binnen. De beste score werd behaald door Esmeralda van Rijzewijk bij de dames en Bert Weerheim was de beste bij de heren.
Ineke van Veen maakte nog bijna een hole-in-one op hole 5. De bal was slechts enkele centimeters te kort.
Chapeau voor alle deelnemers en dank aan de wedstrijdleiding. Allen weer een ervaring rijker.

Ton van Boven