Old Grand Dad (OGD) wedstrijd

Op 23 juni werd op onze baan voor de eerste keer de OGD clubwedstrijd gespeeld. Winnaar werd Gerard Kusters die al op de eerste hole met een birdie, goed voor 5 Stableford punten, een forse tik uitdeelde. Na afloop reikte Geert Donga aan Gerard het fraaie OGD beeldje uit, zoals dat aan alle winnaars bij alle aangesloten golfclubs gebeurt. Daarnaast ontving hij ook een fraaie OGD cap en een aantal golfballen met OGD logo. Runner-up werd Jan van Namen, ook hij ontving de cap en golfballen.

Gerard gaat op 5 juli in de regiofinale op de baan van Cromstrijen samen met de clubconsul de eer van onze golfclub hoog houden. Zij nemen het dan op tegen de deelnemers van 10 andere clubs uit de regio Zuid West. Bij een goede eindklassering zit er misschien zelfs een plaats in de landelijke finale voor hen in. Deze wordt op 25 augustus op de baan van Crossmoor in Weert gespeeld.

Degenen die belangstelling hebben om donateur van de stichting OGD te worden kunnen contact opnemen met Geert Donga (06-47955597).

Met vriendelijke groeten,

Geert Donga